شبکه های مجازی, شرکت, بلاگ, تکنولوژی

ویژگی های گلکسی کروم بوک 2

گلکسی بوک

لپ تاپ های سامسونگ هم مانند همه برند های دنیا حرف هایی برای گفتن در بازار جهانی دارند که گلکسی بوک های آن یکی از معروف ترین نوع های این شرکت هستند. که اخیرا جدیدترین عضو خانواده خود را معرفی کرده است.

 کروم بوک 2

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، تصاویری که از کروم بوک جدید در اینترنت منتشر شده. نشان می‌دهد این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. اما تغییراتی در پرت‌ها و نیز در تنوع رنگی این کروم بوک ایجاد شده است. تنزیل العاب اندروید ivexterm comprar

سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی از گلکسی کروم بوک خود موسوم به کروم بوک ۲ را روانه بازار کند. مدل اولیه این کروم بوک اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود. using ivermectin 1.87% paste to deworm dog تصاویری که از کروم بوک جدید در اینترنت منتشر شده نشان می‌دهد این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. اما تغییراتی در پرت‌ها و نیز در تنوع رنگی این کروم بوک ایجاد شده است.

قیمت مدل اولیه کروم بوک ۹۹۹ دلار بود و گفته می‌شود مدل جدید قیمت بیشتری خواهد داشت. البته با توجه به وجود کروم بوک های دیگری در بازار با قیمت‌های کمتر مشخص نیست کروم بوک ۲ سامسونگ تا چه حد مورد استقبال قرار می‌گیرد. how long can i take ivermectin topical به عنوان مثال می‌توان به پیکسل بوک گو شرکت گوگل اشاره کرد که امکانات خوبی دارد و قیمت آن ۶۵۰ دلار است. مواقع ربح المال

یکی از نقاط ضعف کروم بوک اولیه سامسونگ شارژ باتری کم آن بود که ظاهراً در مدل جدید این مشکل برطرف شده است. البته دقیقاً مشخص نیست شارژ کروم بوک ۲ سامسونگ به چه میزان خواهد بود.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید