بلاگ, اپل, آموزشی, تراشه, تکنولوژی

مایکروسافت در ARM ویندوز 10 را با هدف تعیین شده در M1 Macs همه کار می کند

مایکروسافت در ARM ویندوز 10 را با هدف تعیین شده در M1 Macs همه کار می کند

ARM

درست همانطور که اپل تقریباً یک سال پیش با تراشه M1 مبتنی بر ARM کار کرد. مایکروسافت در حال آماده شدن است تا سرانجام در معماری مبتنی بر ARM غواصی کند. امروز، این شرکت در کنفرانس Build Developer سالانه خود، روش های جدیدی را برای توسعه دهندگان برای انتقال برنامه های خود به رایانه های شخصی مبتنی بر ARM مانند Surface Pro X بیان کرد. ivermectina cães posologia

خط مقدم این برنامه ها یک کیت توسعه دهنده جدید اسنپدراگون است. مایکروسافت می گوید که این کیت یک ویندوز ارزان قیمت در رایانه مبتنی بر ARM است. که به طور خاص برای توسعه دهندگان طراحی شده است. این کیت به عنوان بخشی از همکاری مایکروسافت و کوالکام است. فناوری در تابستان امسال برای خرید در فروشگاه مایکروسافت در دسترس خواهد بود. موقع بوکر مایکروسافت قیمت گذاری یا در دسترس بودن خاصی را به اشتراک نگذاشت. اما خاطرنشان می کند “مقرون به صرفه” خواهد بود.

مشابه این کیت، توسعه دهنده اپل (که یک مدل مخصوص Mac Mini مخصوص توسعه دهندگان برنامه با تراشه M1 در داخل بود). how to use ivermectin shampoo 0.5 w/v کیت توسعه دهنده Snapdragon یک کامپیوتر رومیزی کوچک است. بلاک جاک 21 رایانه شخصی یک دستگاه مرجع مبتنی بر پلتفرم محاسباتی Qualcomm Snapdragon 7c است. مایکروسافت امیدوار است که بتواند مانع را برای توسعه دهندگان در انتقال برنامه های ویندوز خود به منظور پشتیبانی بومی ARM64 کاهش دهد.

کامپیوتر مجهز به Snapdragon

به طور معمول، توسعه دهندگانی که می خواهند ویندوز 10 را بر روی ARM کدگذاری کنند. لازم بود که یک کامپیوتر مجهز به Snapdragon مانند Surface Pro X ،Samsung Galaxy Book S یا Lenovo Flex 5G خریداری کنند. این دستگاه ها کاملاً هزینه بر هستند و کیت توسعه دهنده قیمت نهایی را برای علاقه مندان به انتقال برنامه ها کاهش می دهد.

بسیاری از توسعه دهندگان در تغییر برنامه های خود برای ویندوز 10 در پلتفرم ARM عمل کرده اند. این دلیل اصلی بوده است که کامپیوترهای مجهز به Snapdragon مدتهاست از مشکلات سازگاری برنامه رنج می برند. drink . grapefruite juice after taking ivermectin to increase bio-availability و یکی از اصلی ترین مواردی که اپل با انتقال به سیلیکون اپل از آن استفاده کرد.

آیا به اثبات اینکه مایکروسافت سرانجام در مورد انتقال به ARM جدی می شود نیاز دارید؟ خب، Adobe مدتهاست که در اجرای عملکرد بومی به این سیستم عامل موثر است. اما اکنون اعلام کرده است که به طور کامل از انتقال به ARM پشتیبانی می کند. مجموعه فتوشاپ آن اکنون به صورت محلی در ویندوز 10 در ARM قابل اجرا است.

مایکروسافت همچنین اقدامات خود را برای تقویت ویندوز 10 در ARM انجام داد. این برنامه در حال آزمایش شبیه سازی برنامه 64 بیتی بر روی دستگاه هایی مانند Surface Pro X بود و برنامه ای دارد که هدف آن پشتیبانی از تیم ها، مرورگر Microsoft Edge و Visual Studio در دستگاه های مبتنی بر ARM است.

در یادداشت مربوطه، کوالکام همچنین از پلتفرم محاسباتی Snapdragon 7c Gen 2 خبر داده است. این تراشه سطح پیشرفته برای دستگاه های ARM نوید قابلیت های پیشرفته دوربین و صدا، اتصال LTE یکپارچه، شتاب AI، ویژگی های امنیتی درجه سازمانی و تا 19 ساعت دوام باتری در دستگاه ها را می دهد.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید