بازی, بلاگ, انویدیا, تراشه, تکنولوژی, کامپیوتر

ایسر یک بروزرسانی قدرتمند برای بازی Predator Orion PC اعلام کرد

Predator Orion 3000

Predator Orion 3000

ایسر اعلام کرده است که تازه ترین نسخه از رایانه های رومیزی بازی Predator Orion 3000 و Acer Nitro 50 را تازه سازی کرده است. تنظیمات به روز شده اند تا شامل جدیدترین سخت افزارها باشند. این رایانه های شخصی از پیش ساخته شده برای بازی، پخش جریانی و ویرایش فیلم طراحی شده اند. اکنون می توانند با برخی از بهترین دسکتاپ های بازی رقابت کند. کم عمر دانی الفیش ایسر همچنین قیمت سکو های جدید بازی را اعلام کرد.

امروز در انتشار خبری، ایسر اظهار داشت که هر دو محدوده دسکتاپ در سراسر کشور بهبود یافته اند. اما بیشترین تغییرات در کارت های گرافیک و پردازنده ها وجود دارد. ویسترن یونیون المواقع هم Predator Orion 3000 و هم Acer Nitro 50 هم اکنون از برخی از جدیدترین فناوری ها از جمله پردازنده های نسل یازدهم Intel Core یا AMD Ryzen 5000 Series و همچنین از کارت گرافیک های سری 30 RTX بهره مند هستند.

اولین نسخه از دو دسکتاپ

Predator Orion 3000، با اجزای درجه یک و همه در یک قاب بزرگ بسته بندی می شوند. طراحی فریاد می زند “gamer”، و همه چیز در مورد زاویه های تیز و روشنایی RGB نرم است. این قطعاً یک تنظیم مدرن است. و دقیقاً مانند آنچه از یک دکل گیم رده بالا انتظار می رود و تمرکز زیادی روی جریان مناسب هوا دارد. کرابس به نظر می رسد. علاوه بر فضای داخلی بزرگ، یک فن 92 میلی متری FrostBlade با مهندسی سفارشی پیدا خواهید کرد که امیدواریم باید درجه حرارت را کنترل کند.

این پردازنده به یازدهمین نسل Intel Core i7 ارتقا یافته و پردازنده گرافیکی هم اکنون Nvidia GeForce RTX 3070 است. بیتوای این حافظه با حداکثر 64 گیگابایت حافظه 3200 مگاهرتزی DDR4 ترکیب شده است. هنگام سفارشی سازی آن، مشتریان می توانند حداکثر 2 ترابایت PCIe NVMe SSD ذخیره سازی و همچنین حداکثر 6 ترابایت HDD را اضافه کنند. همچنین می توانید قسمت جلوی کیس را برای اضافه کردن میله های نور عمودی اضافی سفارشی کنید.

این محصول به شما امکان می دهد بین AMD و Intel انتخاب کنید. سلوتس اون لاین به شما امکان انتخاب بین پردازنده AMD Ryzen 9 5900 series و پردازنده Core i7 داده شده است. در هر دو مدل، این با کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060 Ti جفت می شود. شباهت ها در اینجا متوقف نمی شود. شما می توانید تا 64 گیگابایت حافظه رم دو کاناله 3200 مگاهرتز، فضای ذخیره سازی 3 ترابایتی و یک SSD M.2 2280 PCIe NVMe اضافه کنید.

بی سیم Nitro

یکی از ویژگی های جالب توجهی که نیترو 50 با پوشش فلزی دارد، پد شارژ بی سیم است. این به طور پیش فرض بخشی از تنظیمات نیست، اما اگر بخواهید آن را به دسکتاپ اضافه کنید، می توانید تمام دستگاه های تلفن همراه را که از استاندارد Qi پشتیبانی می کنند شارژ کنید. ایسر قول می دهد که با استفاده از پد بی سیم Nitro. دستگاه خود را در کمتر از 60 دقیقه شارژ کنید. کیف تلعب لعبه البوکر

هر سه نسخه جدید قرار است در سال جاری میلادی در آمریکای شمالی وارد بازار شود. ایسر اعلام کرد Predator Orion 3000 با قیمت 1،199 دلار و قیمت نیترو 50 با قیمت 949 دلار عرضه خواهد شد. این موضوع باعث می شود که این دسکتاپ ها به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه باشند، درصورتی که مشخصات فنی آنها را محکم می دانید.

لازم به یادآوری است که قیمت های اعلام شده توسط ایسر فقط براکت های شروع هستند. بسته به تعداد گزینه های سفارشی سازی که ممکن است استفاده کنید، اگر می خواهید یکی از نسخه های جدید Acer را در اختیار داشته باشید، ممکن است مجبور شوید قیمت بیشتری را پرداخت کنید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید